Ahad, 27 Jun 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14-TEMU BUAL

 Assalammualaikum dan Salam Multimedia.

NURUL FATEHAH BINTI MANSOR (203944)


Rujukan: Normaliza Abd Rahim. (2019). Multimedia dalam Bahasa. Serdang. Penerbit Universiti Putra Malaysia, Selangor.


Kembali lagi bersama saya di laman blog ini. Sekarang telah masuk minggu 14 jadi tak lama lagi akan habis semester ini. Ini merupakan tugasan video terakhir yang telah diberikan oleh prof. Okey hari ini saya ingin menulis tentang satu tugasan yang telah diberikan oleh pensyarah saya iaitu Prof Dr. Normaliza Abd Rahim. Prof telah memberikan tugasan untuk membuat satu video temu bual. 


Video temu bual adalah video yang dirakam untuk tujuan temu bual secara formal. Kamera akan diletakkan di hadapan orang yang ditemu bual dan seorang lagi akan duduk di sebelah kamera untuk bertanyakan soalan. Saya telah melakukan video temu bual ini dengan rakan saya. Video temu bual yang telah saya lakukan ini adalah bertajuk Drama Pilihan. 


Marilah kita menonton video temu bual di bawah yang telah disediakan oleh saya. Di dalam coretan ini juga saya telah lampirkan link youtube bagi video tersebut. 


Link youtube: https://youtu.be/RZv9SdEK6Ho



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3. PENDEKATAN ANALSIS WACANA 4. NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5. ASAS GRAFIK MUDAH 6. ASAS GRAFIK WARNA 7. ASAS...