Khamis, 27 Mei 2021

BBM3410-2021-MINGGU 9-KEMANUSIAAN (TWITTER)

 Assalammualaikum dan Salam Multimedia. 


Nurul Fatehah Binti Mansor (203944)


Kembali lagi kita dalam coretan bersama saya. Hahaha. Baiklah hari ini saya ingin menceritakan tentang posting berkaitan dengan kemanusiaan yang telah dilakukan pada akaun Twitter milik saya dan rakan-rakan yang lain. Posting-posting yang telah dilakukan sangat menarik dan dapat memberi penyedaran kepada orang ramai. Marilah kita tengok posting tersebut di bawah. 


Berikut ialah posting saya pada akaun Twitter: 



Berikut ialah komen saya pada posting rakan-rakan di Twitter : 










Kehadiran saya minggu 9



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3. PENDEKATAN ANALSIS WACANA 4. NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5. ASAS GRAFIK MUDAH 6. ASAS GRAFIK WARNA 7. ASAS...