Khamis, 27 Mei 2021

BBM3410-2021-MINGGU 9-PANTUN 4 KERAT (FACEBOOK)

Assalammualaikum dan Salam Multimedia semua. 


Nurul Fatehah Binti Mansor (203944)


Apa khabar semua ? Kita bertemu lagi dalam coretan seterusnya. Hari ini saya ingin melampirkan tentang pantun 4 kerat yang telah dimuat naik oleh saya dan rakan-rakan dalam media sosial iaitu Facebook. Kami telah berjaya menghasil pantun 4 kerat dengan idea tersendiri. Jemputlah tengok. 


Berikut ialah pantun saya yang telah dimuat naik: 



Berikut ialah balasan komen yang telah saya buat pada posting rakan-rakan: 










Kehadiran saya pada minggu 9





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3. PENDEKATAN ANALSIS WACANA 4. NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5. ASAS GRAFIK MUDAH 6. ASAS GRAFIK WARNA 7. ASAS...