Khamis, 27 Mei 2021

BBM3410-202I-MINGGU 9-KESILAPAN (INSTAGRAM)

Assalammualaikum  dan Salam Multimedia. 


Nurul Fatehah Binti Mansor (203944)


Hari ini saya ingin menyambung lagi coretan saya pada posting blog ini. Hari ini saya ingin menceritakan tentang posting yang telah dilakukan pada media sosial iaitu Instagram. Posting pada Instagram kali ini menceritakan tentang kesilapan. Marilah kita lihat posting yang telah saya lakukan. 


Berikut ialah posting saya pada laman Instagram : 



Berikut ialah komen saya pada posting rakan-rakan: 










Kehadiran saya pada minggu 9





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3. PENDEKATAN ANALSIS WACANA 4. NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5. ASAS GRAFIK MUDAH 6. ASAS GRAFIK WARNA 7. ASAS...